Sistem Gereksinimleri 29

Paladins Sistem Gereksinimleri

Eylül ayının ortasında ücretsiz olarak çıkış yapan FPS türündeki Paladins, büyük ilgi gören ve beğenilen yapımlardan biri oldu. Ortalama bir sisteme ihtiyaç duyan oyunun paylaşılan güncel sistem gereksinimleri aşağıdaki gibi oldu:

 

Paladins Sistem Gereksinimleri

 

MİNİMUM:

  • İşletim Sistemi: Windows XP SP2, Windows Vista veya Windows 7
  • İşlemci: Core 2 Duo 2.4 GHz veya Althon X2 2.7 GHz
  • Bellek: 2 GB RAM
  • Ekran Kartı: Shader Model 3.0+ destekli 512 MB VRAM’e sahip ATI ya da Nvidia model ekran kartı (ATI Radeon 3870 veya üstü, Nvidia GeForce 8800 GT veya üstü)
  • Depolama: 10 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: DirectX uyumlu

 

ÖNERİLEN:

  • İşletim Sistemi: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10
  • İşlemci: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 veya üstü (768 MB ve üstü VRAM ve DirectX 11 uyumlu ekran kartı gerekli)
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 10 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: DirectX uyumlu

İlginizi Çekebilir:   World of Fishing Sistem Gereksinimleri

Taner Kartal {Taner}

“Paladins Sistem Gereksinimleri” üzerine 29 yorum

  1. Mehmet Kemal dedi ki:

    Tamer abi sana bi sorum olacak ben paladinse telefondan bağlanmayı düşünüyorum saatlik ya da bir el oynarsam ne kadar internet gider.

    1. Tamer dedi ki:

      Merhaba Mehmet Bey.

      Bu sorunuza kesin bir cevap vermek çok güç. Ancak normal internet bağlantısı kullanarak bir el süresi boyunca ölçüm yapabilir ve ortalama bir sonuca ulaşabilirsiniz.

  2. Barış dedi ki:

    Merhaba. Ben yeni bilgisayar aldım Asus daha gelmedi. 2.2 Ghz 8Gb ram ve 2gb ekran kartı var. Bu oyunu hızlı bir şekilde çalıştırır mı ?

    1. Erkutay dedi ki:

      Çok rahat açarsın kuzenimde 4 gb ramlisi var ekran karti 2gb 2.20 ghz kasmadan oynuyo

  3. emre dedi ki:

    abi 2gb ram var Intel(R) G41 Express Chipset (Microsoft Corporation – WDDM 1.1) kaldırırmı en düşük ayarlarda filan cevap verirsen sevinirim

  4. Emre dedi ki:

    TAMER ABİ SANA BIR SORUM OLACAK PALADINS BILGISAYRDA NE KADAR YER KAPLAR BENIM BILG 2 GB RAM OYNANIRMI?

  5. serhat dedi ki:

    Sa arkaşlar ekran kartı top belleği 2800 ve 4gb ram 3.00 ghz Windows 7 Ultimate İşlemdi Amd Atlhon kaldırır mı ve kasarmı

  6. Eren dedi ki:

    beyler benim 2gb ram 32 bit ıntel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7200 @ 2.53GHz 2.53 GHz

  7. Eren dedi ki:

    çalışırmı?

    1. sa dedi ki:

      Çalışır

  8. Ahja dedi ki:

    3.07 ghz pentinum r 4gb ram 64 bit kaldirirmi

    1. Tuna61 dedi ki:

      evet zaten oyunun önerilen sistem gereksinimine uyuyor bilgisayar ın

  9. AHJAAAAAA dedi ki:

    Pentinum (r) duel core 2 çekirdek işlemci 3.06 3.07 ghz amd readon 4gb ram 64 bit kaldırırmı pc?

  10. arbelladoN dedi ki:

    Selamlar kaç fps alacağımı soracaktım ultrada sistem özelliklerim ;
    16 gb ram
    MSİ GTX 1050 gaming x 2gb
    2 TB Hard Disk (Boş yer var sorun olmaz)
    4.1 Ghz intel işlemci
    120 gb ssd (oyunu buraya kurmayı düşünüyorum)

    Ultrada 1440×900 kaç fps alırım ?

  11. özgür dedi ki:

    32 bit çalışırmı

  12. sezgin dedi ki:

    Ram:8gb
    sistem:64 bit islemci sistemi
    işlemci:intel(R) core(TM) i5-2450m cpu @ 2,50GHz 2,50GHz
    ekar kartı:4095mb
    ekran kartı türü:intel(R) HD Graphics Family

    Taşırmı lütfen cevap verin

  13. İSİMSİZ dedi ki:

    Beyler bende açılıyor sonra yükleniyor yazısı geliyor ve kapanıyor aniden napcağım.

  14. TURAN dedi ki:

    işlemci AMD A8-7410 APU with AMD Radeon r5 GRAPHİCS 2.20ghz
    ram 4 gb kullanılabılırı 3,45 512 mb ekran kartı oyunlar için paladins oynayabılırmıyım acil soylersenız mutlu olurum

  15. EMİR dedi ki:

    işlemci AMD A8-7410 APU with AMD Radeon r5 GRAPHİCS 2.20ghz
    ram 4 gb kullanılabılırı 3,45 512 mb ekran kartı oyunlar için paladins oynayabılırmıyım acil soylersenız mutlu olurum

    1. Can dedi ki:

      Oynayabilirsiniz

  16. bara dedi ki:

    Güzel Oyuu Tam İdirdim ada baktım ve sitem gereksimleri buu 2 katı kadar tşk

  17. yener dedi ki:

    abi intel core i5 3.53 ghz 12 gb ram ddr 4 ati rodeon 7700 ekran kartı 8 gb kaldırırmı

  18. ABDULHALİM dedi ki:

    bir şey sorucam benim 16 gb alanım var ama disk dolu diyor ne yapmalıyım

  19. Enes dedi ki:

    2.13 GHz İşlemci
    3 GB ram
    1 GB ekran kartı
    63 bit işletim sistemi rahat oynarmıyım

  20. murat dedi ki:

    merhaba 4gb ram işlemcim amd athlon 64×2 dual core processor 6000+ 3.01ghz ekran kartım nvıdıa geforce 220 Gt kaldırırmı bu oyunu düşük veya orta düşük ayarlarda civarı felan

  21. Ali Ersin Oral dedi ki:

    Bende AMD A9-9420 RADEON R5 Çift çekirdekli 3.0 GHz işlemci 8 GB RAM ve AMD R5 520 Ekran Kartı var Paladins’i rahat oynar mıyım Fortnite’da baya zorluk çekiyor.

    1. Anıl dedi ki:

      Oynayabilirsiniz, indirip denemenizde fayda var.

  22. Melik dedi ki:

    hocam selamün aleyküm,4 gb ram intel hd graphics 1 gb intel celeron 1.80 ghz 64 bit kaldırır mı

  23. Efe dedi ki:

    intel core i 3 1028 vram 6gb ram yereldisk 74 gb boş 64 bit windows 10 pro kaldırırmı kaldırırsa kaç fps alırım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir